Изберете страница

Харта на клиента

ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ
/ДНСК/

 

Харта на клиента
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО:

ДНСК – централно управление /ЦУ/:

гр. София-1606, бул. Христо Ботев №47

  • спирка „пл. Македония”:
    трамвайни линии № 1, 4 , 5, 6, 7, 8, 10, 18
  • РДНСК Списък
Паркиране
  • паркиране на платени паркинги в близост до ЦАО и паркоместа с режим „зелена зона“
  • РДНСК Списък
Удобно работно време от 9:00 до 17:30 часа, без прекъсване
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за:
  • работното време
  • гише за заявяване и получаване на документи
  • информация за услугите
За клиенти със специфични потребности:
  • осигурен е адаптиран достъп до ЦАО-София и РДНСК Варна, чрез изградена платформа за придвижване с инвалидни колички, детски колички и др.
  • в останалите градове от Списъка е монтирана табела с посочен телефон за връзка на входа на сградата за оказване на съдействие за административно обслужване
  • служителите на ДНСК ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО
В ЦАО на Ваше разположение са:
  • столове, маси и пособия за попълване на документи
  • питейна вода
  • телефон за връзка със служителите на ДНСК
  • възможност за ползване на тоалетна
  • безплатен достъп до интернет
Добра информираност, бърза и лесна комуникация
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат
  • любезно и възпитано, с лично внимание и уважение към Вас
  • ще бъдат честни и отзивчиви
  • качествено и точно ще Ви предоставят необходимата административна услуга
  • при спазване на конфиденциалност
Информация за услугите ни ще намерите:

и на място в ЦАО

Съдействие на място в ЦАО ще получите от:
  • нашите служители в ЦАО ще бъдат отзивчиви при комуникацията с Вас
  • ще отговорят на въпросите Ви вярно, точно и изчерпателно
  • ще Ви съдействат при попълване на документите
В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница
  • ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
Предимства на обслужването
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
  • за устни запитвания на място или по телефона – в рамките на 20 минути
  • за писмени запитвания от общ характер – до 5 работни дни
Бързо обслужване
  • в рамките на 20 минути:
    ще приемем Вашите документи
    ще Ви предоставим готовите документи
Ще Ви обслужим само на едно гише
  • в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга да посещавате повече от едно гише
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
На място в ЦАО
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага – в рамките на престоя Ви в ЦАО
  • служителите в ЦАО с необходимото внимание, уважение и търпение ще Ви обслужат и отговорят на въпросите Ви
  • при необходимост ще Ви свържат с експерт или директора на отговорната дирекция
Пишете ни
Вашите сигнали, предложения, жалби и протести ще получат обективен отговор
  • пощенски адрес:
    гр. София-1606, бул. Христо Ботев №47
    адресите на РДНСК Списък
  • електронната поща на ДНСК dnsk@dnsk.bg
  • обозначената кутия в ЦАО
    чрез попълване на анкетна карта, която можете да намерите на фронт офиса на „Едно гише“ в ЦУ на ДНСК, както и във всички териториални звена
Обадете ни се
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
  • на стационарния телефон на ЦАО София – 02/9159 137
  • ЦАО в РДНСК – Списък
Приемен ден
ЦУ и ДНСК
  • Всеки вторник с предварително записване
 Информация за Вашата удовлетвореност
Всяка година, до 1 април в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:

  • получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
  • резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
  • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!

Хартата на клиента е актуализирана със Заповед № РД-13-120/31.03.2022г на началника на ДНСК
Последна актуализация – 12.10.2023 г.