Административно обслужване
Основен приоритет на ДНСК е удовлетвореността на обществото от дейността ни. Нашите основни принципи на работа и стандарти на обслужване са разработени въз основа на високите очаквания на обществото.
- Харта на клиента
- Заповед № РД-13-027/09.02.2021 за утвърждаване на работни процедури
- Заповед № РД-13-120/31.03.2022 за утвърждаване на работни процедури
- Списък на административните услуги, предоставяни от ДНСК. Процедури, Образци на заявления.
- Работно време на Център за административно обслужване. Данни за кореспонденция
- Правила за достъп до обществена информация на ДНСК
- Процедура за повторно използване на информация
- Информация, предоставяна повече от три пъти
- Регистър на постъпилите заявления за достъп до обществена информация на ДНСК за 2021г.
- Регистър на постъпилите заявления за достъп до обществена информация на ДНСК за 2022г.
- Регистър на постъпилите заявления за достъп до обществена информация на ДНСК за 2023г.
- Седалище и адрес на ДНСК (Централно управление)
- Адреси на териториалните звена на ДНСК (Регионални дирекции)
- БУЛСТАТ на ДНСК
- Информация за функциите и организация на работа в Дирекция за национален строителен контрол във връзка с предоставянето на административни услуги, съгласно Приложение №1 към чл. 16 ал. 1 от Наредбата за административното обслужване (Структура)
- Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за 2022г.
- Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за 2023г.